Pagina's

vrijdag 12 april 2013

Even geen mama

Van bij het begin toen ik op Twitter kwam leerde ik een hele toffe jonge mama kennen die volop mee was met mode en beauty.
Zij wees me geregeld op het feit dat je zowel mama als vrouw kan zijn, en dat je tijd voor jezelf moet en mag nemen.  En dat doe ik écht veel te weinig!

We hadden al vaak gezegd "we moeten toch eens afspreken he!" en van het ene kwam het andere.
Het klikte meteen en we spraken kort nadien nog eens af.
Nu heb ik niet meteen het meest meewerkende gezin dus onze afspraken werden steeds uitgesteld en uitgesteld...
Maar EINDELIJK!

Op een vrijdagmiddag spraken we af.

Ik was véél te vroeg en ging nog even koffie drinken.  Ik vond een heerlijk vintagewinkeltje dat ook een koffiebar was geworden sinds kort.  De uitbaters waren super!  De dame was hoogzwanger en de heer legde echt heel vriendelijk contact, maakte zelfs een latte met soja speciaal voor mij, vertelde over allemaal soorten gebak die ze zelf maakten en hoe het concept ontstaan was.
Als je er graag eens langs gaat: www.sussiesvintage.nl
Je vindt ze ook op Facebook.


Toen zag ik eindelijk mijn vriendin weer!
We gingen sushi eten in een nieuw restaurant.  Ik had nog nooit sushi gegeten!  Maar met haar er bij wist ik dat het veilig was! 
Ze legde me uit wat ik best kon nemen (doe mij maar tonijn en zalm, dat ken ik, en die soep is veilige bouillon). 
Ik eet eigenlijk niet zo graag sesam maar nu was het niet overheersend en nu vond ik het lekker.  De koolblaadjes ook, alleen sojasaus is niet echt mijn ding. 
Dat heb ik dan ook weer eens gedaan, je hoort er zoveel over, maar ik, de bangerik, dierf er gewoon nooit van eten!  Het is supergezond, en supervers (dat zou toch moeten).


Dinnetje wou ook graag eens haar lievelingsadresje laten zien waar ze haar beautyspullen koopt.  Dat wou ik uiteraard zéér graag zien! 
Niet gelachen... ik ben een leek :)

Ze toonde me onlangs een "Caviar Stick" van Laura Mercier maar ik was niet helemaal overtuigd.  Wel van kleur en kwaliteit, maar ik vreesde voor lijntjes in de plooi van de oogleden.
Maar... de lieve Marc (help, zeg me nu niet dat het met een "k" is achteraan!) van Cosmeticary in Antwerpen wist me te overtuigen.
Gebruik een Eye Basic als basis, en ik gebruik er eentje met een beetje "bling" in zodat ik er net iets frisser en opgewekter uit zie, en dan heb je geen smeerboeltje in de plooi van je ooglid.
Met een borsteltje of met je vingers desnoods...

 
 


Ik koos de Sand Glow Caviar Stick, goudkleurig, die echt superhandig is in gebruik, en eigenlijk ook heel economisch.  De Plum is ook heel mooi, maar ik wou eerst eens testen met 1 kleurtje. 
En Marc deed nog iets extra's, hij zette bovenop mijn zwarte mascara nog een tikje donkerblauwe mascara.  En dat deed inderdaad iets extra.  Nooit aan gedacht! 

We waren ook voorbij Little Sienna gekomen.  Een hele leuke winkel met kinderkleding.  Anders-dan-anders en daar hou ik van!  Je hebt er kleertjes voor elk budget! 
Ik vond er een superleuk voetbalshirt voor Broer dat volgens mij geen enkel klasgenootje gaat hebben!

Dinnetje moest helaas alweer aan het werk, maar het was voor mij een hele leuke uitstap!  En we spraken af dat we dit zeker meer moesten doen!

Onderweg naar de parking kwam ik voorbij nog een hele leuke decoratie- en geschenkenwinkel  Eentje om te onthouden als er jarigen zijn!  Er waren zeker een paar leuke kadootjes bij voor of van Miss Koffieklets ;)

Het waren een paar superleuke uurtjes weg van alles, madammen onder elkaar, lekker babbelen.
Méér moet dat niet zijn voor mij, maar meer MAG dat wel zijn van mij :)
en daarmee bedoel ik... meer mag dat wel gebeuren dus bij deze...
Wie mij wil ontvoeren voor een koffiekletske is altijd welkom!

En de blinkende tasjes en doosjes... die was ik al snel kwijt aan de dochter ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.