Pagina's

zondag 21 april 2013

Hippe DIY-shopjes

Ik deed vandaag een ontdekking... puur toevallig eigenlijk...
Tijdens het bijlezen op Twitter wat er de afgelopen dagen allemaal was gebeurd toen ik de Dochter haar lentefeest voorbereidde zag ik een groeps-give-away.

Nog nooit van gehoord!
Dus ik ging eens kijken...

Blijkbaar waren er een heel aantal bloggers/creatievelingen/webshops die allemaal samen een give-away organiseerden met superleuke (lees veel!) prijzen!

Ik heb ontdekkingen gedaan!!
Ik naai zelf héél graag, wij knutselen hier thuis ook véél en ik ontdekte weer een heel aantal leuke nieuwe bloggers:

Zjizjipke
Houdt van handwerk, swappen (via post dingen ruilen, ik hou van snailmail!!), en maakt mooie foto's :)
De naam alleen al vind ik héérlijk!

By MiekK
Een mama die sieraden, accessoires en tassen ontwerpt.  Ze schrijft op haar blog over haar eigen maaksels, en deelt ook hoe je dingen zelf kan maken.
Héél erg mijn ding!!

Colors of my world
Maakt zelf juwelen! Maar naait ook popjes, en Roodkapje (love Roodkapje!) en heeft ook Tutorials om zelf popjes te naaien!
Ze heeft een leuke shop die aan haar blog gekoppeld is.

Miss Honeybird
Ken ik al heeeel lang, van de stempeltjes :)
Maar ik wist niet dat ze ook een blog had!
Er staan leuke DIY op bijvoorbeeld om met Pasen eitjes te versieren.  Had ik het maar eerder geweten ;)
En ik weet dat zij ook regelmatig winacties doet, dus zeker in het oog houden!!

Esther
Kan prachtig haken!!
En ze naaide ook paaseitjes :)  Ze heeft ook lekker veel DIY-ideetjes op haar blog.
Zo maakte ze paaskonijntjes van deegbolletjes.  Hoe origineel!

Viola Odorata
Laat je eigenlijk meer deel uitmaken van haar leven.  Ik hou wel van zulke blogs.
De mijne is uiteindelijk ook zo eentje...
Zij naait blijkbaar ook graag, en laat je ook meegenieten hoe ze de dingen maakt.
Het idee van de wasknijpertjes vind ik leuk!

Stoffenjunkie
Deze dame heeft dezelfde verslaving als ik... alleen veronderstel ik dat de roulatie in stoffen nét iets sneller gaat bij haar dan bij mij ;)
Je kan mooi volgen hoeveel stof ze koopt en hoeveel ze verwerkt! 
Ze heeft er een heel leuk shopje bij.  En ze toont ook altijd welke dingen die ze maakt.
Héél leuk, leuke ideetjes!

En dan denk ik altijd... ik moet wat meer tijd voor mezelf vrijmaken om weer aan mijn naaimachine te gaan zitten!
Maar ja... ik weet zo al dat dat niet zal gebeuren ;)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.