Pagina's

woensdag 3 april 2013

Kleertjes kopen

Dochter doet haar lentefeest binnenkort.  Leuk en spannend!
Waar anderen al maanden, of zelfs een jaar hoor ik hier en daar, op voorhand alles plannen met grootse feesten en prachtige kledij en springkastelen en clowns en allerlei animatie wordt het bij ons klein, gezellig en rustig.

Als ze de korte plechtigheid al overleeft zullen we al heel blij zijn.  En nadien rustig bij de oma taart eten en kadootjes ontvangen.

Maar ik was op zoek naar kleertjes.  Mooie kleertjes, feestkleertjes! Liefst van die soort die niemand anders heeft.

En ik kan haar niet meenemen naar tig winkels om te passen, aan- en uitkleden, etiketjes die kriebelen en dan nog keuzes moeten maken wat het mooiste is (en liefst ook nog past binnen mama's budget).
Normaal gezien koop ik alles voor haar online.  Ik heb een vaste winkel waar ik haar maatje en model ken.  En als ze het absoluut niet wil stuur ik het zonder problemen terug.  Want ook dan wil ze geen 27 dingen passen natuurlijk ;)
Occasioneel brengt mijn zus wel eens iets superschattigs mee van Hello Kitty of iets dergelijks dat ze toevallig tegenkomt.  Maar ook altijd met kans tot ruilen!

Gelukkig ken ik nu persoonlijk iemand met een hele leuke webwinkel propvol leuke kinderkleertjes!
Bij Zazou vind je allemaal hippe kledij van zeer goede, kwalitatieve merken.
Ik kocht in het verleden, toen we toevallig op bezoek waren bij Joyce en Frank en de kindjes, al eens een lading kleding voor de kinderen.
Ze hebben beiden een aantal shirtjes van 4FunkyFlavours, Wild en O'Chill. 
Broer heeft er met krokodillen, werktuig, met stoere/enge panter-ogen...
Meisje heeft er met glitter, pailletten, sterren, en ook rokjes natuurlijk.  Haar pièce de résistance is haar lederen rokje met strikken op haar achterwerk :)  Dat is haar "feestrok".  Daar scoort ze overal hoge punten mee!

In het verleden waren we ook al gek van Smafolk!  Maar daar zijn ze nu net iets te groot voor vinden ze zelf (ik vind van niet hihi, ze hebben daar hele leuke stoffen van).
Ik hou van deprints van Smafolk.

En ook voor de mama's is er wat leuks!! Melz Jewelry heeft hele leuke sieraden, en ik heb zelf de verenoorbellen.  Ze zijn heel mooi lang en verlengen je nek, je lijkt er zo veel eleganter mee (ik toch hahaha).  De kinderen vragen wel altijd wanneer ik mijn "vogels" eens ga dragen... tsss ;)



Maar ik was dus op zoek naar een leuke outfit.  Ik stuurde een mailtje naar Joyce met mijn vraag: iets feestelijks, niet de flashy, niet de spannend aan het lijfje, en iets dat tegen een stootje kan.
Ik vond het zelf niet op de site, maar ik ben dan soms ook een warhoofd ;)

En toen kreeg ik meteen 2 superleuke outfits doorgemaild!
Een jurkje met colbert, lekker sjiek!
Of een rokje met een shirtje, speels maar ook netjes!

Ik liet "toevallig" de foto's hier eens voorbij komen toen Meis thuis was en ze leek het rokje toch wel het leukste te vinden, hetgeen ik ook wel dacht dat het handigst zou zijn, en nadien ook nog het meest gedragen (vooruit kijken he).
Dus, diezelfde dag nog bevestigd, en 2 dagen later belde de postbode al aan met een superleuk pakketje!

 
 
Er zat een lieve kaart bij en een leuke verrassing voor Meis voor op haar grote  dag! 
Voor Broer had ik meteen ook maar een nieuw net hemd gekocht, want voor hem is het toch ook een beetje feest.  Eentje van Another World, daar hebben ze nog niets van, maar het is een heel leuk fris kleurtje, op foto lijkt het wat anders.


En dit is de outfit van ons Feestmeisje

 Het rokje heeft onderaan een blauw glanzend randje, en dat maakt het superfeestelijk.  Het patroon is een soort bloemetjes.  Het is echt mooi afgewerkt.

We zijn alweer tevreden, en we hebben geen enkele trip naar een winkel moeten doen, dus het bespaarde ons weer de nodige uitbarstingen.

Dikke merci Joyce! xxx

1 opmerking:

Joyce van de Pas zei

Je bent een lieverd, graag gedaan! En jullie hebben uitstekende smaak :)

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.