Pagina's

donderdag 28 maart 2013

Vaarwel prentjes...

Afgelopen week las ik de column van Kluun en die stemde me tot nadenken...

Volgens mij zijn er wel veel bloggers die overal maar wat prentjes vergaren en die gebruiken op hun blogs. 
Ik ben zelf wel maar een huis-tuin-keuken-schrijfster, een moeder die maar wat aanmoddert en op zich wel wat lezers heeft als ik de Bloggerstatistieken mag geloven.
Maar om een rechtszaak te riskeren met een paar foto's die ik zomaar van het net heb geplukt...
Neen danku!
Dat is het ook niet waard!

Daarom heb ik alle prentjes, foto's en tekeningen die niet door mezelf zijn genomen of gemaakt van mijn blog gehaald.
Wat overblijft zijn lange stukken tekst (jakkes!).

Maar, ik heb wel nog heel veel foto's in mijn archief :)
Dus, als ik binnenkort eens veel tijd heb, dan leuk ik de blog-artikels terug op met leuke fotootjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.