Pagina's

zaterdag 22 september 2012

Ik, jij, hij of zij...


Hier zijn we dan...
Wij, dat zijn Mama, Papa, Zusje hier ver boven in de lucht, Mijnheertje Duizendpoot en Mevrouwtje Theelepel.

"Ze" zeggen al zo lang... jullie kunnen een boek schrijven met wat jullie allemaal meemaken, en welja, het zou best wel kunnen :D
En ik ben dan toch thuis, wegens omstandigheden, en na lang twijfelen ben ik hier dan toch wegwijs geraakt.

Waarom Mama thuis is, dat is een lang verhaal met veel ellende, en dat bespaar ik jullie ;)
Gelukkig zijn hier nog 2 heerlijke kindertjes die de boel opvrolijken.

Mijnheertje Duizendpoot is de oudste, en écht wel een duizendpoot.  Het beste in hij in voetballen.  Al van toen hij 4 haar jong was. 

Mevrouwtje Theelepel is übercute, houdt van circusschool en meisjesvoetbal.  Ze is een kleine meid met een speciale handleiding (lees autistisch) maar na een zoektocht van 4 jaar zijn we blij dat we nu eindelijk de juiste diagnose en begeleiding hebben sinds een tijdje.

Van waar de naam MissKoffieklets?  Mama is echt wel heel grote liefhebber (of was het verslaafd) van koffie.  Papa heeft zijn Senseo apparaat, mama haar Dolce Gusto, en er staat een ouderwetse koffiezet voor als de ganse familie op bezoek komt.  En overal waar ik kom staat de koffie inmiddels klaar :)  Ik ben er om gekend :D 

Tot later!  Met meer verhalen xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.