Pagina's

vrijdag 19 oktober 2012

Meisje Eigenwijsje

Een tijd geleden, tijdens het surfen, kwam ik hele leuke boekjes tegen voor eigenwijze meisjes.
Aangezien mijn Meisje er zo eentje is dacht ik, laat ik er zo eens eentje bestellen...



Ik zag eerst de T-shirts voor meisjes en was meteen verkocht!
Ik zag mijn eigen eigenwijze meisje daar al mee rondlopen. Tot ontwerpster en bedenkster Linda Dammann me vertelde dat dat ze er ook voor mama's had. Die kon ik toch niet laten liggen! Dochterlief had het beslist van iemand :)

De 2 boekjes - Meisje Eigenwijsje kan het zelf - Meisje Eigenwijsje vindt gewoon maar erg stom - zijn heel leuke en vlot lezende boekjes in rijmvorm. ze gaan over een meisje dat alles beter kan of beter weet.
Ze vindt dat ze beter weet wat ze kan aantrekken van kledij en dat ze best zelf kan zwemmen en wat ze dan allemaal voorheeft.
Het leert de kinderen een les want Meisje vond wel dat dat allemaal niet kon. Ook Broer vond die Eigenwijze meid maar een gekke trien.
Er bestaat een leuke webshop met allemaal Eigenwijze spulletjes
http://www.meisjeeigenwijsje.nl/

Een hele leuke aanrader voor Eigenwijze kleintjes en groten :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.